نامه های کاغذی

بسم الله

نامه های کاغذی

بسم الله

بعر از یک حماسه

ساعت 9 ،صدای تلوزیون را بلند می کنم و برای هزارمین بار در روز اخبار گوش می دهم .مادرم گله می کند که این دختر انگار که از اخبار سیر نمی شود ! از صبح که شبکه خبر را شرمنده کرده ،آخر شب هم با اخبار سراسری هر چه را از صبح کوش داده یک بار دیگر مرور می کند !!من و بابا و علی هر سه می خندیم ، درست مثل همیشه که مادر خاطرات خنده دار مدرسه اش را تعریف می کند !

مصاحبه پخش می کنند ،از مردم ،که چقدر ملت بزرگی داریم ،چقدر فهم سیاسی در جامعه بالاست ! و چقدر این ملت نسبت به تبلیغات منفی رسانه های بیگانه بی توجه اند و چقدر حضورشان ،جمعه 24 اسفند پر رنگ بود!!همه ی این مصاحبه ها برای من که تکراری بود ، اما علی انگار که این مصاحبه ها او را یاد چیزی انداخته باشند می خندید .

_به چی می خندی؟؟؟

_یاد حرف یکی از خانومای شرکت افتادم!

_چی می گفت؟؟

_می پرسید برای تهران چند نفر نماینده می خوان .

_پس رای نداده !!!

_رای که نداده .خودش می گفت کلا تا الان رای نداده!اما من مونده ام که چرا تلوزیون نگاه نمی کنه!روزنامه نمی خونه ،یا حتی اصلا این چند روزه چرا به تبلیغات احزاب یه نگاه هم نکرده ببینن چند نفر تو یه لیست هست؟؟

_لابد از منشی های شرکته که بیشتر اوقات رو جلوی آیینه می گذرونن!!

_نه اتفاقا یه مهندس با تجربه ست !!!

پ.ن :از نتایج انتخابات خیلی ناراحت شدم !تقریبا بیشتر افرادی که من بهشون رای دادم رای نیاوردن!!اما خوشحالم که به آدمای خوبی رای داده بودم!!!و مثل خیلیا از روی یه لیست خاص رو نویسی نکردم .

متاسفم برای مملکی که حتی رهبرش هم در سخنرانی هایش خط می دهد!با تمام ارادتی که نسبت به ایشان دارم ،دلخورم ...مجلسی کاملا فرمایشی !!!نوش جانمان باشد .خب به حمد الله با دولت خدمت گزار هم که هم سو و همراه است .از یک مجلس چه می خواهیم بیش از این؟؟!!همه یک دست ،هم حزب...نه اختلافی ،نه رقابتی و نه بازخواستی!!!

پ.ن:پدرم به عنوان تکلیف عید برایم دو ویژه نامه ی کارگزاران و شهروند امروز آورده اند ،البته برای من تکلیف که نیستند هیچ،جزء بهترین هدیه های امسال بودند .

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

هر ملتی بدون شک شایسته ی حاکمانشه و ما هم شایسته ی همین مجلس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد