نامه های کاغذی

بسم الله

نامه های کاغذی

بسم الله

هم دانشکده ایه شفیق

۱. دوستی دارم در دانشگاه دوست که نه هم دانشکده ای!!اگر بگویم کم مطالعه می کند شاید درست نگفته باشم ،بهتر است بگویم اصلا مطالعه نمی کند!

۲.یک روز در سلف دانشکده از من پرسید که چرا وقتی مصاحبه ی فاطمه رجبی رو تو شهروند امروز می خوندم ،می خندیدم!گفت که از پدرش پرسیده و او گفته که خانم رجبی یکی از متفکرین بزرگ معاصر ماست !!!و من همان لحظه خدا را شکر کردم که پدرش نگفته رجبی بزرگترین متفکر معاصر ماست!!!

۳.همان روز دز همان سلف وقتی من و هدی در مورد جلائی پور حرف می زدیم ،طوری جلائی پور را مورد نقد قرار داد که جدا شک کردم که شاید بیشتر از من بداند !!!اما چون در مسجد جامع نارمک یاد میدهند دروغ خوب نیست ،اعتراف کرد که هیچ نمی داند !!!

۴.یادم می افتاد  ،شب عروسی  همان هم دانشکده ای شفیق در بهترین باشگاه ریاست جمهوری !که یک دستگاه جدید ترین مدل سری جدید بی ام و را بسیار ماهرانه گل زده بودند و به عنوان نمادی از افتخارشان جلوی در گذاشته بودند ! یادم آمد که همسر  هم دانشکده ای ام یک جوان سپاهی است و پدرش قبلا با ...بگذریم .از این قصه ها و غصه ها بسیار است!!!

خوشحالم که می خوانم ،که شوق دانستن دارم !!که آزادم در خواندن ،فکر کردن و...

پ.ن :عید تون مبارک

پ.ن:اول خیییلی ناراحت شدم که دکتر عابدی جعفری رای نیاوردن ،اما حالا که فکر می کنم می بینم این طوری بیشتر به نفع ما و گروه مطالعاتی کوچکمون راجع به مدیریت اسلامی می شه !!!دعا کنید به جاهای خوبی برسیم !به شدت فکرمون رو مشغول کرده

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشورایی1 سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://ashooranevesht.blogfa.com

سلام
دوست دارید در سال جدید یکی از ۱۰۰۱ نفر باشید؟
منتظرتان هستیم.

محمد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://shafiee1218.blogfa.com/

سلام
وبلاگه جالبی داری

به منم سر بزن
من یک سایت پیدا کردم که می تونی از طریق وبلاگت کسب درآمد کنی
خواستی و دوست داشتی ثبت نام کن
تا حالا 76 نفر رو من معرفی کردم فقط میتونم 24 نفره دیگه رو معرفی کنم اگه خواستی زودتر بیا
بد نیست امتحان کن پشیمون نمی شی
نه وقت گذاشتن می خواد نه پول
راستی تبادل لینک می کنی؟

این هم توضیح خود سایت هست که خداییش راسته
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در این سایت اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 250 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ ثابتی از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.

khaneye-man چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام
سال نو پیشاپیش مبارک.
من به روزم و منتظر

khaneye-man دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.khaneye-man.blogfa.com

دوباره سلام
من به روزم اما شاید این پست اخر باشه....
....
نمی دونم. با یه دنیا دلتنگی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد